EH

Thursday, June 9, 2011

What did I do during school holiday?

Assalamualaikum.
Jawap la. Kalau tak aku cubit kau punya ass.
Hahaha. Gurau jerr.

*back to the topic*

What did I do during school holiday?
Apa yang aku buat sepanjang cuti sekolah?
Korang rasa apa yang aku buat?
Melancong? Tidakkkk.
Buat kerja yang berfaedah? Ya, tidak, tak tau. 
Hahahaha.
Macam-macam aku buat sepanjang cuti 2 minggu ni.
Ada 6 perkara yang aku slalu buat. 
Nak tahu? Baca sampai habissss.




Tidur adalah perkara paling penting bagi aku.
Setiap manusia mesti tidur 8 jam sehari kan?
Aku? Aku pun tidur 8 jugak.
4 jam siang, 4 jam malam.
Korang ada? Takda kannnn -.-'



Texting texting texting. So bored.
Aku sangat2 tidak suka kalau org rply msj aku 'oh' or 'ok'.
WTH. Buang kredit saja. Kalau tak guna kredit, lbih baik share dgn aku.
Kan? Orang yang salu aku msj ada Muhammad. Selain Muhammad, Wani jugakk
Kadang2 lahhh.



Makan? Itu mestiiiiiiiiii!
Kalau tak makan mana dpt tenaga kan?
Aku tak mkn mcm perempuan yang ktk gmbar tu.
Aku makan sopan jerrr.
Sopan la sangattt.



Aku sememangnya seorang kanak2 yang sangat suka tengok tv.
Kalau tak da crita best aku akan layan cartoon.
Bukan nya slalu kannn. 
Tapi slalu nya aku tengok Masterchef Australia, Australia Next Top model,
Fesyenista Manja Baby Kiko, Three Sister and more.
Banyak sangat lahh. Malas nak tekan keyboard nii.



Badminton? Kalau aku rajin aku main.
Hari itu aku kena demam. Teruk sangat. Weak badan aku lepas kena demam itu hari.
Lepas demam, aku taknak dah main badminton tiap petang.
Aku takut demam. 
Ni pun tak sembuh lagi selsema itu hari -.-'
Aku main badminton kadang2 saja.
Tak lah aku tak main langsong.
Manusia perlu bersuakan juga kan? 

So, that is half of my activities during my holiday. You? 
Aku memang tidak melancong. 
Mybe lain kali. Aku nk pergi Sabah lahhh.
Bolehbahkalaukau. What ever.
Okay lahh. Aku nk pergi dulu. Pergi mana?
Nak melawat facebook aku lahh.
Okay, bye :)



Yaya Sepet :)

No comments: