EH

Monday, July 25, 2011

26 Julai 2011

Asalamualaikum semuaa ;) Apa khabar kamu semua? Sihat? Kalau sihat alhamdullillahhhh. Kalau tak sihat, makan lah ubat. Lama dah aku tak update blog ni kan? Rindu sik tokrang ngn aku? Sik? Sikhal lahh. Hahaha. 

26 Julai? Tokrang tauk ari apa ya? Ari Selasa lah. Tapi hari ni hari special buat kakak aku, Nurzalikha binti Ismail. Hari ni hari jadi beliau. Kalau orang yang ada dalam friendlist facebook dia mesti tahu. Hari ni umur kakak aku 25. Yarabiii. Dah tua -.- 

Actually, kami sekeluarga tak dapat sambut birthday dia. Sebab dia sekarang dekat Kuching. Masih belajar dekat ICATS. Dia ambik diploma Software Engineering. Tu pun kalau tak salah lah -.- Aku sendiri pun sebenarnya tak tahu. Hahaha. Maybe kakak aku balik hari Ahad ni. I think so lahh.



Okay lah semua. Aku nak checking-checking facebook aku. Bye. Take caree ;)

Yaya Sepet :)

No comments: