EH

Tuesday, July 26, 2011

Now, im single.

Asalamualaikum semua. Aku nak crita pasal relationship status aku. Now, aku single. 


Maybe bagi sesetengah orang single itu menyedihkan. Tapi bagi aku, menyedihkan dan menggembirakan. Menyedihkan ialah tidak ada orang teman aku ber-texting. Tapi kalau nak texting dengan kawan pun boleh. Tapi yang tak bolehnya nak texting dengan kawan yang sudah ada boyfriend. Haishh -.- menyusahkannn. 


Perkara yang menggembirakan sewaktu single ialah kita bebas dari dikong-kong boyfriend/girlfriend, tak payah nak dating hari-hari, tak kena soal oleh guru kelas. Tapi aku sangat gembira dengan apa yang aku ada. Aku break dgn M bukan sebab dia curang or whatever. Kami break atas sebab yang tersendiri. Aku tak dapat cerita. Maaf lah ye. 


So, sampai sini saja lah cerita aku untuk hari ini. Aku nak bersiap pergi sekolah. Terima kasih kerana sudi membaca. Selamat tinggal. Take care ;)


Yaya Sepet :)

No comments: